dimecres, 31 d’octubre de 2012

CORAL DE NADALES

Un altre any s'ha posat en marxa la coral de nadales. Cada dissabte capvespre un bon grapat de fiets i fietes es reuniran a les 17:30 a l'escola per assajar les cançons que cantarem per nadal pels carrers de Maó i es Castell.

Aquí vos deix algunes cançons per anar entrant en matèria:
1- Un ruquet de traginer
2- Feliz Navidad
3 - Eu hei-de m'ir ao presépio
4- Papa Noel
5- Ande, ande, ande
6- Dalt sa teulada
7- les dotze van tocant
8- M'agrada el nadal (en falta un tros)
9- És un desig
11- Rudolf el ren del nas vermell
12- we wish you a merry Xmas
13- Santa Claus prest vindrà
14- Los peces en el río
15- Quan somrius
16- El trineu
17- Campana sobre campana
18- A Betlem me'n vull anar
19- Navidad (Perales)

10 comentaris:

  1. Hola Carme,soc sa mare de na Mariona de 3er B. Avui m'ha duit es paper de sa coral i s'hi vol apuntar però dissabte no pot venir en es primer assaig. Et pot dur es paper es dilluns?. Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El pot dur dilluns o el 1r dissabte que pugui venir.

      Elimina
  2. Hola Carme soc na Mariona m'agradat molt sa canço de Campana sobre campana es molt xuli adeu

    ResponElimina
  3. Carmeee! Podriies posar sa lletra de eu hei de m'ir ao presépio...

    ResponElimina
  4. jo volia apuntarme pero... no podem. punretamón! quina pena. ara q vosaltres cantareu una canço en portugues... a jo q me encanta es portugues... :(

    ResponElimina
  5. Hola Carme soc na Lucia de 6èC faré la cnçó de 'Los peces en el rio' amb la melòdica. Adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lucia, aquesta cançó ja la vu aprendre a 5è.

      Elimina
  6. Hola Carmen soc na Coral vui saver com sa posa la canço EL TIMBALER,gracias.

    ResponElimina