dilluns, 24 d’octubre del 2011

UNA DONA LLARGA I PRIMA

1. Una dona llarga i prima, ara va de bo!
seca com un bacallà, ara va de bo!
seca com un bacallà, ara va de bo!
Que de bo va!

2. Es passeja per sa plaça, ara...
-Caragols qui en vol comprar! ara...

3. -A quan els veneu, madona? ara...
A vuit van es mesurats, ara...

4. -No me'ls podríeu dar a quatre? ara...
-A quatre no els hi puc dar! ara...

5. -Mal que vos caigués es covo, ara...
I no el poguessiu aixicar ara...

6. Quan va haver girat sa plaça, ara...
Es covo li trabucà, ara...

ESCOLTA LA CANÇÓ:
Només en sentireu un petit fragment (és lo únic que he trobat a internet):

Una Dona Llarga I Prima

13 comentaris:

  1. la canço com la ha cantat en Juanico no m'ha agrada gens! no queda bè la canço amb el seu ritme...

    ResponElimina
  2. Respect la teva opinió Bàrbara, però és l'únic arxiu d'audio que he trobat a internet per penjar al blog.

    ResponElimina
  3. HOLA CARME A EL VIDEO NO SURT TOTA LA CANCO DUMES SURTEN DUES ESTROFES. PARO ESTA BÉ ADEU

    ResponElimina
  4. Jo tinc la versió de Tocatimbal i de Los Valldemosa. Per si les vols penjar.

    ResponElimina
  5. hola carma som na paula de 5éC m´he estudiat la canço varies vegades crec que ja mo e estudiat vastantes vegades per treure bona nota.
    PD:Magrada molt la canço de una dona llarga i prima. ¡¡adeuuuu!!

    ResponElimina
  6. Gràcies Sheila, però tenc por que els fillets no s'embullin, ja que la melodia no és la mateixa.

    ResponElimina
  7. carme, segur que quan tu eres petita veias "los payasos de la tele" amb en Miliki Fofo y Fofito. perque no posses les cançons? a jo m'ha agraden molt.

    ResponElimina
  8. Bárbara: no us puc ensenyar tot el que m'agrada, he de triar i normalment em decant cap a allò que difícilment escoltau a casa.

    ResponElimina
  9. hola carme!!!

    magrada molt la canco de una dona llarga i prima .



    Adeu Carme!!!

    ResponElimina
  10. carme m´hagrada molt la canço una dona llarga i prima tambe es molt divertida



    adeu carme!!!!

    ResponElimina
  11. Hola Carme m'agrada molt sa canço de una dona llarga i prima ara ve de bo!!!! adeu Carme...

    ResponElimina